Update: Storing X2Com – Clearvox Nexxt telefooncentrale opgelost
Van 09:30 tot ca. 10:20 vanochtend heeft de Nexxt Centrale bij Clearvox een storing gehad, waardoor de VoIP telefonie via zowel vaste telefoons als de apps niet werkten.
De storing is opgelost. In sommige gevallen dienen gebruikers opnieuw in te loggen op zowel de mobiele, als desktop apps van Clearvox.
-
Datum:16 oktober 2024
-
Categorie:Nieuws, Onderhoud
-
Auteur:Tagnet
Meer nieuws
-
Storing Microsoft 365
-
Informatie omtrent Crowdstrike incident
-
Opgelost: Storing VoIP bij X2Com
-
Wij wensen jou een Fijne Kerst en een succ…
-
Update 13: Storing in ons datacenter
-
Update 13: Storing in ons datacenter
-
Problemen bij het inloggen op Flex Werkplek
-
Storing Microsoft 365 Clouddiensten
-
Update: Tariefwijzigingen 2023