Werkplekbeheer voor een vast bedrag per maand.
Mocht het nodig, verlenen wij onsite of per telefoon assistentie. Onze servicedesk staat ter beschikking voor jouw werknemers gedurende de week, afhankelijk van afspraken die wij maken met jou.
Het belangrijkste zijn echter onze pro-actieve tools die 24 uur per dag alle werkplekken binnen jouw organisatie monitoren op problemen, zodat we tijdig en accuraat het probleem voor kunnen zijn of snel op kunnen lossen. Hierdoor kunnen jouw werknemers ongestoord aan het werk zijn en blijven, terwijl de belangrijke werkplekken op de werkvloer veilig blijven.
Werkplekbeheer.
-
Inzichtelijke kosten per gebruiker
-
24/7 Support
-
Schaalbaar
-
Transparant
-
Zorgeloos werken
Pro-actieve monitoring.
Wij maken gebruik van een groot aantal onderscheidende IT tools die ons in staat stelt snel en accuraat te handelen bij problemen binnen jouw IT omgeving. Hierbij maken wij geen onderscheid in hardware en software en backups zijn uiteraard goed geregeld.
ESET Endpoint Security.
Met ESET Endpoint Security beschikt jouw personeel over innovatieve anti-virus software, maar ook een software firewall en pro-actieve preventie van malafide website bezoeken. Naast dat de ESET software beschikbaar is voor de werkstations, zorgen wij er ook voor dat eventuele lokale servers beschikken over ESET Security software.
Supportdesk.
Wij beschikken over een ervaren supportdesk die ten aller tijde voor onze klanten klaarstaat om hen te helpen bij eventuele problemen. Onze supportdesk is zowel telefonisch als per E-mail beschikbaar en afhankelijk van het contract ook in het weekend. Geen keuzemenu of lange wachtrijen, onze supportdesk heeft een directe lijn voor jou.
Wil je meer informatie over Werkplekbeheer?
Neem gerust contact met ons op en wij adviseren jou de beste oplossing op IT gebied. Vul het formulier in en wij nemen contact op met jou.
Natuurlijk mag je ons ook bellen op 020-7220651.