Problemen bij het inloggen op Flex Werkplek
In het weekend van 29 april jl. hebben wij een migratie uitgevoerd van onze servers waar onder andere de Flex Werkplek en Hosted Exchange op draaien, naar nieuwe hardware om de capaciteit en prestaties op peil te houden. Wij hebben dit in het verleden vaker gedaan en levert normaal gesproken geen problemen op.
Helaas is er deze keer op één van de servers een fout ontstaan in de Windows software, waardoor gebruikers van Flex Werkplek geforceerd de verbinding verliezen en vervolgens niet meer in kunnen loggen met hun profiel. Als tijdelijke oplossing dient er contact opgenomen te worden met onze servicedesk, zodat wij de verbinding op dat moment kunnen resetten. Hierna kunnen gebruikers weer inloggen.
Wij zijn momenteel druk bezig met het opnieuw opbouwen en doortesten van de omgeving en verwachten wij in de loop van aankomende week de nieuwe systemen in gebruik te nemen. Hierdoor zouden de huidige inlogproblemen verholpen zijn.
Uiteraard bieden wij onze excuses aan voor dit ongemak en wij houden jullie via onze website en mailing op de hoogte.
In het geval je contact wilt opnemen met onze supportdesk, kan dit uiteraard via het telefoonnummer 020-7220650 of mail support@tagnet.nl.
-
Datum:5 mei 2023
-
Categorie:Onderhoud
-
Auteur:Tagnet
Meer nieuws
-
Storing Microsoft 365
-
Update: Storing X2Com – Clearvox Nex…
-
Informatie omtrent Crowdstrike incident
-
Opgelost: Storing VoIP bij X2Com
-
Wij wensen jou een Fijne Kerst en een succ…
-
Update 13: Storing in ons datacenter
-
Update 13: Storing in ons datacenter
-
Storing Microsoft 365 Clouddiensten
-
Update: Tariefwijzigingen 2023